36 keer bekeken

Eindelijk....

• donderdag 16 november 2017 @ 00:16
    reactie op (#6) adios

Dank je...........enlightened

• maandag 13 november 2017 @ 19:14
    reactie op (#5) Angela1958

och meis, tuurlijk ben je verdrieitg onsdanks dat dit het beste voor jouw is.  leven met een autist is niet makkelijk hoor, mijn oudste zus is autitisch dus weet er wat van.  maar hoop dat je gelukkig wordt in emmen met je huisje , emmen klinkt leuk zo te lezen.  heeft zijn tijd nodig, gun jezelf dat ook.  sterkte met alles!!enlightened

• zaterdag 11 november 2017 @ 12:10
    reactie op (#4) Max_v_Wees

Ja, maar zo voelt het nog niet Max.......laugh

• vrijdag 10 november 2017 @ 06:51
    reactie op (#3) Angela1958

Oh op die fiets, ik snap er meteen meer van Angela.
    Dit met voorkennis van jou geschiedenis / verleden.
    Kan het nu beter begrijpen.
    Thuis ook zo'n geval en autist.
    Dus je heb de beste keus genomen sinds jaren.
    Groeten en tot later. maX 

• donderdag 09 november 2017 @ 00:36
    reactie op (#2) Max_v_Wees

Dat is echt niet ineens...........

Alleen vertel ik niet telkens alles aan iedereen...........surprise

Zelfs de dokter vindt dit het beste wat ik kon doen.

Heb zoveel lichamelijke kwalen bij gekregen door de stress.

Ik MOET voor mezelf kiezen, autisme kan ik NIET genezen en hem dus ook niet veranderen....

Ik moet vergeten hoe hij vroeger was, dat was voor de traumatische ervaring, waardoor hij steeds meer in zijn eigen wereld gaat zitten en totaal geen erg meer heeft in mij......laugh

• woensdag 08 november 2017 @ 23:00
    reactie op (#1) Angela1958

Emmen.................
    Dus je komt terug naar Nederland.................. en laat je vriendje in Duitsland achter...............
    Ik heb geloof ik erg veel gemist.
    Had jij het er niet over dat we in Duitsland bij jou in de buurt een huis konden kopen met 2 hectaar land? We pakken alles weer uit wat we al hadden ingepakt voor verhuizing.
    "grapje".
    Maar het is toch vreemd dat alles ineens zo anders gaat bij jou dan voorheen.
    Hoop wel dat je het erg naar je zin krijgt in Emmen.
    Meer weet ik niet te schrijven.
    Max

• woensdag 08 november 2017 @ 19:47

Ik ben er klaar voor.........

Na al een aantal keren woningen afgewezen te hebben, omdat ik dan toch die grote stap niet durfde te zetten, heb ik nu doorgezet en over 3 weken krijg ik de sleutel van een lief klein huisje in Emmen-Emmerhout. Alles is gelijkvloers.

Ik ben zo blij, en ben al druk bezig spulletjes bij elkaar te zoeken die ik nog niet heb.
    BV een strijkplank, strijkijzer, wandklok, pannen, mixer, keukenmachine enz........

Moet wel weer afscheid nemen van mijn brommobiel, maar koop wel een e-bike....

In Emmen is heel veel te doen, dus vervelen hoef ik me echt niet, woon vlakbij een nieuw winkelcentrum en 5 minuten van het ziekenhuis af, en het centrum. Ook is in de aankomsthal en het restaurant van de oude dierentuin een Menscentrum geopend, waar echt ook van alles te doen is voor elk wat wils.........Er komt een kinderboerderij, waar ik misschien kan gaan helpen.......frown

Ik kan niet wachten...........wink

ps Ricardo is wel verdrietig, maar hij begrijpt me wel, dat ik voor mijn eigen gezondheid ga.......de lieverd.enlightened

Gewijzigd op 2017-11-08 19:48:52