70 keer bekeken

Eindelijk....

• vrijdag 22 december 2017 @ 16:28
    reactie op (#15) Angela1958

yep helaas wel angela.  hier ken ik ook niemand die hem nodig heeft. of kan betalen. 

• dinsdag 19 december 2017 @ 22:01
    reactie op (#14) Max_v_Wees

Dank jullie voor de lieve wensen!

Max, nieuw kosten ze 12 tot 13.000 euro

Deze is nog zo'n 7500 euro waard, maar ik zou van de garage 6000 euro krijgen,

hij moet er ook nog aan verdienen en ik heb hem van hem ook voor 6500 euro gekocht.....frown

Maar dit is gewoon een erg slechte maand voor zulke dingen te verkopen, mensen zien het als iets luxe. Als de auto van Pa kapot gaat komt er gelijk een andere, maar voor Ma niet.......angry

Zo gaat dat vaak, ook als ze een klein normaal autootje heeft.......

• dinsdag 19 december 2017 @ 15:39
    reactie op (#12) Angela1958

Ik dacht steeds dat we in een verenigd europa woonde, dat alle landen de zelfde regels hadden. Blijkt dus ook weer een broodje aap te zijn.

Maar het is best een mooie auto (brommmmmobiel) Angela.
    Die zal vast wel rond de 10.000 euro kosten, nieuw.
    Ik had er al zo'n voorgevoel van, dat het zo'n auto was.
    Maar ik kan er niets mee, helaas.
    Mag namelijk niet rijden als ik morfine gebruik.
    Maar kijk al een tijdje rond me heen of iemand zoiets wilt hebben.
    Sterkte met je strijd om het eerste kwartaal van 2018 te overleven.
    Ik lees mee.
    Groeten van Max.

• dinsdag 19 december 2017 @ 14:59
    reactie op (#12) Angela1958

nah te zot voor woorden zeg, wel hypotheek maar geen krediet.  kun je bij je wao geen voorschot vragen?  heb ik ook eens gedaan jaren terug, maar weet niet hoe de regls nu zijn. en ikm, heb een wia misschien ook nog anders?

wel een mooi wagentje, raar dat niemand hem wil hebben. gelijk iedreen bellen, mailemn en achter de broek aan zitten, evt. overleg met de woningbouw over jouw huurzaak? mijn gescheiden zus heeft dit ook allemaal gedaan, en soms lukte iets wel en soms ook niet.  maar dan moet je daar wel de kracht en puf voor hebben.  goed van je dat je de scootmobiel los gelaten hebt voor zover mogelijk.  ik geef je ook in deze topic weer een dikke knuffel en leef met je mee.

• dinsdag 19 december 2017 @ 00:02
    reactie op (#11) adios

Het is geen scootmobiel, maar een brommobiel.........zo'n 45 km wagentje......frown

IMG_20171208_153017…

Hier in Duitsland heeft ie gewoon een bromfietsplaatje en in Nederland moeten de scooters, brommers en brommobielen een echt kenteken hebben, net als een auto......surprise

Ik ging kapot vd stress, dat is niet de bedoeling, het is juist dat ik wegga om van die stress
    af te komen, moet er geen stress door iets anders bijkomen, dus heb ik het losgelaten........

Ik heb waarschijnlijk maar 140 euro om te eten, drinken,
    en alle andere boodschappen te kopen.
    En dat tot de huur- en zorgtoeslag rond is
    en ik de al ingehouden zk premie van mijn WAO terug gekregen heb
    .........dus een maand of 2/3.

Ricardo zegt dat ie dan de hypotheek gewoon een maandje niet betaald.......
    Ze willen hem nml. geen krediet op zijn betaalrekening geven omdat ie in
    Duitsland woont........Deuhhhh, ze geven wel een hypotheek om dat huis te kopen,
    waar ie in woont en inkomen moet ook geen probleem zijn, dus.........
    zijn nieuwe regels, zei die dame.........angry

Gewijzigd op 2017-12-19 00:22:01
  • maandag 18 december 2017 @ 12:25
    reactie op (#10) Angela1958

wat een gedoe zeg, je zien toch een scootmobiel met kenteken, waarom dsan opnieuw keuren.  hoe is't nu met je?

• maandag 18 december 2017 @ 10:37
    reactie op (#9) adios

Bedankt!!! sad

Ik heb hem in Duitsland te koop staan, want als hij naar Nederland gaat, moeten ze hem opnieuw laten keuren en een kenteken aanvragen.........

De garage die hem terug zou willen kopen, moet dat dus ook, maar dat is schijnbaar gemakkelijker voor hem..........hij mag hem zelf keuren of zo.........dat is het alleen het kenteken aanvragen wat extra geld kost.frown

• zondag 17 december 2017 @ 19:53
    reactie op (#8) Angela1958

och meis, wat een pech.  ja als het voor niks is hebben ze sms nog commentaar. hoop dat je hem wel snel verkoopt voor de prijs die je er voor vraagt. je verkoopt hem in duitsland of hier? succes met alles!

• woensdag 13 december 2017 @ 10:20
    reactie op (#7) Angela1958

O, o, o, ik sta stijf van de stress..............

Bijna alles geregeld, dreigt het op het laatst nog fout te gaan doordat niemand mijn brommobiel wil kopen!!!!!!!!!!!!!!!surprise

Ik ben al aardig in prijs gedaalt, maar nee................

Nu wil de garage waar ik hem gekocht heb, hem wel terugkopen, het is ook een goede vriend van ons..............maar..............die heeft op dit moment niet genoeg geld liggen om hem te kopen. De laatste maanden gaan de zaken niet zo goed en heeft ie een paar tegenvallers gehad en weinig brommobielen verkocht.........angry

Ik heb hem dus maar weer te koop gezet voor de prijs die ik er ook van Andre van zou krijgen, maar zelfs DAT vinden de mensen te duur...........

Ze willen het liefst alles voor niks schijnbaar................Maar nu?????laugh

Wij hebben echt geen reserves meer, kunnen nergens lenen, we hebben alles in die brommobiel zitten...........indecision

Ik raak in paniek, pfffffffffffffffffffffffff

• donderdag 16 november 2017 @ 00:16
    reactie op (#6) adios

Dank je...........enlightened