48 keer bekeken

Het laatste weekend in m'n vakantie

• zaterdag 18 november 2017 @ 19:16
    reactie op (#17) Max_v_Wees

Hhahahahahaha. Ricardo helpt me, en als het echt moet, huren we een grotere bestelbus of een aanhanger!blush

Toch bedankt voor het meedenken! enlightened

• zaterdag 18 november 2017 @ 11:32
    reactie op (#16) Angela1958

Quote: Angela1958

donderdag 16 november 2017 @ 12:37

Ja deuhhh, als hij zou helpen met verhuizen weet ie wel mijn adres! 

Oh, dat had ik even niet door.
    Stom van mij.
    Dan weet ik verders niemand die niet in dat plaatje valt zoals Jan.
    Ze hebben volgens mij allemaal de zelfde match als zijn profiel.
    Ja blijf ik over. Maar ik heb geen auto of moterscooter.
    Alleen een 3 versnellingen fiets met grote dubbele tassen en een kist voorop.
    Maar of jou porselijn dan nog heel aankomt in je nieuwe woonplaats, betwijfel ik.
    En ik kan niemand regelen met een Sandd bus omdat privé vervoer of iets anders dan post transport niet is toegestaan. (dan zijn ze niet verzekerd)
    Emme hé............... zit het leger daar ook niet in die omgeving?
    Groeten van Max

• donderdag 16 november 2017 @ 12:37
    reactie op (#15) Max_v_Wees

Ja deuhhh, als hij zou helpen met verhuizen weet ie wel mijn adres! angry

• donderdag 16 november 2017 @ 07:18
    reactie op (#14) Angela1958

donderdag 16 november 2017 @ 00:14

Nee, dat ga je niet doen hoor.......Als die te weten komt, waar ik ga wonen, kom ik nooit meer van hem af.........

Joh, wij weten nieteens jou adres en buiten dat, ik weet toch dat jij dat liever niet  heb.
    Maar soms is het handig. Jan is tegenwoordig erg rustig geworden.
    Is veel aktief in zijn eigen woonplaats en word ook nog ouder.
    Sinds juli is die nietmeer op clubs geweest.
    Dus zijn er geen klachten over hem binnen gekomen.
    Zo is dat ook beter.
    Dus geen paniek hoor Angela.
    Groeten van maX

• donderdag 16 november 2017 @ 00:14
    reactie op (#12) Max_v_Wees

Quote: Max_v_Wees

dinsdag 14 november 2017 @ 12:36

Zal ik Jan Lol vragen of hij jou wilt helpen verhuizen?Die rijd graag in vrachtwagen of met trailer door nederland.Nee heb je en "ja"kan je krijgen, Angela.Groet Max

Nee, dat ga je niet doen hoor.......surprise

Als die te weten komt, waar ik ga wonen, kom ik nooit meer van hem af.........cheeky

• dinsdag 14 november 2017 @ 12:39
    reactie op (#11) adios

Quote: adios

maandag 13 november 2017 @ 19:10

je woont zeker niet in de bnuurt van Amersfoort? Ja die "vrienden" heb je. wij helpen mekaar altijd al meer dan 20 jaar heb ik een hechte vriendengroep die altijd klaar staat voor ons, en wij uiteraard voor hen! dat vindt ik vriendschap, je kan toch best een middagje helpen inpakken oid, schilderen en sjouwen lukt mij ook niet meer. maar dan ben ik de vraagneef wie waar mee bezig is en koffiejufforuw, etensgeven ed, zo kan je je altijd wel nuttig maken. ga je ver verhuizen of blijf je wel in je eiegn woonplaats?

Angela gaat terug verhuizen van Duitsland naar Nederland en wild zich gaan nestelen in Emmen. Maar dat is veel werk natuurlijk, adios.
    Ze zal jou vast zelf wel alles vertellen denk ik.
    Max.

• dinsdag 14 november 2017 @ 12:36
    reactie op (#10) Angela1958

maandag 06 november 2017 @ 10:45

Ik geef ook vaak dingen weg, en heb een Match via het Nationaal Ouderenfonds waar ik wekelijks naar toe ga.....zo maak ik andere mensen blij! Maar niemand maakt MIJ blij! Ik sta op het punt van verhuizen en wat ik ook vraag, niemand heeft tijd (zin) om iets voor me te doen! 

Zal ik Jan Lol vragen of hij jou wilt helpen verhuizen?
    Die rijd graag in vrachtwagen of met trailer door nederland.
    Nee heb je en "ja"kan je krijgen, Angela.
    Groet Max

• maandag 13 november 2017 @ 19:10
    reactie op (#10) Angela1958

je woont zeker niet in de bnuurt van Amersfoort? Ja die "vrienden" heb je. wij helpen mekaar altijd al meer dan 20 jaar heb ik een hechte vriendengroep die altijd klaar staat voor ons, en wij uiteraard voor hen! dat vindt ik vriendschap, je kan toch best een middagje helpen inpakken oid, schilderen en sjouwen lukt mij ook niet meer. maar dan ben ik de vraagneef wie waar mee bezig is en koffiejufforuw, etensgeven ed, zo kan je je altijd wel nuttig maken.

ga je ver verhuizen of blijf je wel in je eiegn woonplaats?

• maandag 06 november 2017 @ 10:45
    reactie op (#9) adios

Ik geef ook vaak dingen weg, en heb een Match via het Nationaal Ouderenfonds waar ik wekelijks naar toe ga.....zo maak ik andere mensen blij! frown

Maar niemand maakt MIJ blij! laugh

Ik sta op het punt van verhuizen en wat ik ook vraag, niemand heeft tijd (zin) om iets voor me te doen! angry

• zondag 05 november 2017 @ 19:09
    reactie op (#8) Max_v_Wees

wij hebben beust weer eeen hond genomen voor mn mijn beweging, alleen fietsen of wandelen beviel echt niet. zekers niet als het erg slecht weer was, nu maakt me dat nietes mee uit net als toen met nick onze vorige herder. 

boeken geven wij in onze famile en vriendenkring altijd rond.  en daarna gaan ze naar me 2 de vader die er op rommelmarketen mensen blij mee maakt, soms geeft hij ze ook zo weg aan mensen die het niet kunnen betalen.  goed idee ook van jou max om dit zo te doen en angela, zo maak je andere mensen weer blij.