583 keer bekeken

Zuurstoftherapie

• vrijdag 09 maart 2018 @ 15:15

fijn dat je wel wat kan eten al is het vloeibaar, hoop dat de pijn snel minder wordt en de protese goed past.   spannend joh je 1ste controle voor hje borst, sterkte maandag.

• woensdag 07 maart 2018 @ 09:21

Toch heb je de hoofdprijs gewonnen.
    Niet met het overleven met vloeibaar voedsel maar met
    de 11 pagina's die er geschreven is over Lucht Terapie die je heb gedaan.
    Bijna 400 keer is die rubriek beschreven of bij geschreven.
    Top, ik doe het je niet na.

Zo nu kan de week weer verder gaan voor jou.
    Tegen die tijd dat je weer vast voedsel kan / mag eten hangt dat vloeibaar voedsel je strot uit.
    Zo vergeet ik nooit dat mijn hele bovengebid werd gerooit door een stomme tandarts.
    Ja ook die tanden die gaaf waren. Allemaal weg! 
    Toen moest ik aan de Brinta. Na die tijd nooit geen Brinta meer aangeraakt.
    En nu 42 jaar erna walg ik nog steeds van de Brinta gedachte.
    Sterkte er mee dame.

• zondag 04 maart 2018 @ 15:58

fijn he dat ze zo lief reageren maar wel overweldigend , kan het me voorstellen.  goed dat je na je lijffie geluisterd hebt!  het werk is nu ontspanning en géén moeten tegen heug en meug, je krijgt alle tijd zo te lezen dus maak daar ook gebruik van.  heb ik toen ook gedaan en dat is me goed bevallen toen (geen kanker hoor, maar pd en ptss).  succes met je protese. ensterkte met alles maar weer.

• woensdag 28 februari 2018 @ 11:52

Maar de eerste stap is gezet op je werk. Rustig aan opbouwen en zeker niet te snel Nicole.
    En lukt het niet, nou dan wat later nog eens proberen.
    En je heb gelijk, een goede nacht rust van minimaal 7 uren doet wonderen met je lichaam.
    We volgen jou op de voet naar betere tijden meis.
    maX

• dinsdag 27 februari 2018 @ 15:58

goed plan, ook voor je sociale contacten.  merk nu ik niet meer wekr en heel wat weg valt, ze beloven contact te houden maar helaas... heb na 20 jaar werken nog 2 sporadische contacten en 1 goed contact van me oude werk over gehouden.  this inderdaad dat je jezelf soms een schop onder je gat moet geven om eruit te gaan, daarom hadden wij inderdaad ook weer een hond angela.  probeer zelf dagelijks te fietsen, lopen of boodschapjes te doen met de auto en maak dan bijna altijd wel een praatje met dees of geen.  ook veel contact met vrienden die ik al langer dan 20 jaar ken, dat blijft gelukkig.  en hier contacten op doen en ff een babbeltje maken over alles.  zorg goed voporjezelf nicole ook op je werk!

• woensdag 21 februari 2018 @ 22:54

Heel goed van jou nicole, 4 uurtjes sociaal contact.
    Lekker bij kleppen, bak koffie d'r bij en misschien nog iets doen.
    Daar word je een blij mens van. Ik pakte altijd de telefoon om de dames op kantoor te spreken of stuurde hun een mail. En dat gebeurde altijd, nog voor dat de bedrijfarts tegen me zei dat ik eens langs moest gaan. Dan schrok die man dat ik de contacten altijd onder hield met mijn bazinnen. Ga zo voort dame. En veel positieviteit krijgen. We houden van je.
    Max

• maandag 19 februari 2018 @ 17:03
    reactie op (#93) Max_v_Wees

goed van je en dapper om dit bespreekbaar te maken met je artsen.  en fijn dat ze er voor open staan.  hoe gaat het nu verder ?

• maandag 19 februari 2018 @ 07:33

Wat moet ik hier nou over zeggen..................
    'k Sta even met mijn bek vol tanden..............
    Dus al met al was het veel zwaarder dan dat ik verwacht had.
    Je lijf was er niet tegen opgewassen of voelde jij je als 'proef konijn'.
    En nu? Gaan ze nu iets anders doen of moet je echt eerst helemaal bijkomen na al die weken dat het steeds moeilijker werd.
    Maar het is net als Angela schreef, we zijn blij dat je er over heb durven praten.
    Daar kom je vaak verder mee dan niks te zeggen.
    Ik blijf jou lezen hoor meis.
    Max.

• zondag 04 februari 2018 @ 19:25

goed uitzieken hoor nicole, das wel erg belangrijk nu.  en denken aan elkaar doen we altijd hier op deze club, wat het ook is. das het fijne aan deze club

• vrijdag 02 februari 2018 @ 20:45

Tuurlijk denken we altijd aan elkaar.
    Dat hoort erbij als je op deze club zit.
    Dat zouden mensen overal in het land moeten doen, dan zou het veel fijner leven zijn.