138 keer bekeken

Schokkende uitslag van VUmc

• woensdag 08 november 2017 @ 10:11
    reactie op (#28) adios

Quote: adios

zondag 05 november 2017 @ 19:01

sorry las het net verkeerd, had net een bericht van max gelezen en toen die van jouu angela.  en heb dit door elkaar heen gehaald, sorry max en angela.

Met wat voorkennis over jou adios, vind ik het niet erg hoor.
    Schrijf er maar lekker op los.
    Je bent met je pc goed bezig en dat is ook leuk.

maX 

• maandag 06 november 2017 @ 10:22
    reactie op (#28) adios

zondag 05 november 2017 @ 19:01

sorry las het net verkeerd, had net een bericht van max gelezen en toen die van jouu angela.  en heb dit door elkaar heen gehaald, sorry max en angela.

Maakt niet uit, heb ik zelf ook wel eens............blush

• zondag 05 november 2017 @ 19:01
    reactie op (#27) adios

• zondag 05 november 2017 @ 19:00
    reactie op (#26) Angela1958

je schrijft narcitisch net als hun vader, ben jij dat ook dan?  ken de term en het karakter vanuit mijn vorige werk.  wel triest dat ze een kinderen ook bij je weghouden.  sterkte ermee max!

• dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:21
    reactie op (#25) adios

Ach Adios, de wereld is heel vreemd, de mens is nog vreemder.........

Ik ben door mijn én Ricardo's familie verstoten omdat ik ben wie ik ben.............surprise

Zie mijn kinderen al 11 jaar niet, en dat is hun keuze..........

Maar dat ze hun kinderen (hebben beide een zoon) die ik nog nooit gezien heb, bij me weghouden, dat vind ik veel kwalijker........

IK heb niks misdaan, ben 21 jaar goed voor hun geweest en hadden we een prima verstandhouding, pas nadat ik gescheiden ben, aangereden door een auto en een geweldsmisdrijf heb meegemaakt en daar door hun hulp nodig had, lieten ze me stikken......

Ik weet inmiddels dat ze ook Narcistisch zijn, net als hun vader, en dat dit geen ongewoon gedrag is voor Narcisten..............maar ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij..........laugh

• dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:49
    reactie op (#24) Max_v_Wees

tjee zeg... verstoten door je familie omdat je ziek was/bent.  wat een ellende als jochie  van 4 tot nu.  goed en dapper dat je er voor koos om geen kinderen te nemen, ddatt was voor mijn man en mij ook een keus om dat niet te doien wegens vele erfelijke ziektens.  zal de link een andere x bekijken, ben nu te moe daarvoor.  sterkte maar met allesm, en ik hoop dat je veel plezier hebt met je oerwoud bos .

• maandag 23 oktober 2017 @ 10:42
    reactie op (#23) Angela1958

Quote: Angela1958

maandag 23 oktober 2017 @ 10:04

Tja, ik neem mijn woorden terug, je ziet maar weer....uitzonderingen bevestigen de regel.......Is niet niks wat jij op je bordje krijgt en al gekregen hebt.........Knuffel van mij...

Is goed Angela.
    Lees de linken maar, en filter mijn leven eruit.
    Bizar dat ik dingen wist nog voor dat ik kennis van de site N.K.V.
    Groet maxvanwees 

• maandag 23 oktober 2017 @ 10:04
    reactie op (#20) Max_v_Wees

Tja, ik neem mijn woorden terug, je ziet maar weer....uitzonderingen bevestigen de regel.......

Is niet niks wat jij op je bordje krijgt en al gekregen hebt.........surprise

Knuffel van mij...enlightened

• maandag 23 oktober 2017 @ 09:08
    reactie op (#21) adios

zondag 22 oktober 2017 @ 18:38

kende dit syndroom geheel niet, dank voor je uitleg. wat een rotziekte zeg , dat alles wat je hebt daar vanuit komt. 

Ja adios, het is een hele lijst met ziektes / afwijkingen en dat begon feitelijk al rond mijn 4 de levens jaar. Mijn voeten stonden niet plat op de grond en neigde om op mijn buitenkant van mijn voet te lopen. Ook zwikte die voeten soms met lopen. Ik herinner me nog de zee. Met mama en papa naar het strand en dan de zee in tot mijn knie. Daar kwamen de problemen al snel aan het licht. Een beetje golfje legde mij om. Ik kon niet blijven staan in de zee. Maar dat was in 1960 / 1961. Het staat in een opgedoken fotoboek die mijn mama voor haar enige zoon heeft aangelegt en bijgehouden tot ze in 1966 overleed aan o.a borstkanker.

Ik ben in mijn jeugd onderzocht of ik hersenen genoeg had, met electronen op mijn kop.
    Weet nog dat ik die rubbere kap van mijn kop aftrok en naar mijn vader rende die in de wachtkamer zat. Angstig voor een klein jochie als ik toen was.
    Mij werd nooit iets verteld over wat men ging doen.
    Rond mijn 16de levens jaar kreeg ik 'openbenen' en jaren daarna ondekte een nieuwe huisarts dat mijn bloed in beide benen stil stond en dat mijn wonden niet dicht gingen.
    Heb operaties gehad aan beide benen om de verstopte hoofd aderen te verwijderen en daarna kreeg men het voor elkaar dat de wonden geneeste. Maar op ongezette tijden barste mijn oude wonden weer open en zat ik weer 9 maanden thuis. Dat was in de '80 er jaren.
    Tussendoor kreeg ik mijn erfelijke boggel die veel 'van Wees' ooms hadden geerft van hun moeder.
    (in de '60 er jaren wilde doktoren mijn rug recht trekken zodat ik later in mijn leven minder last van beknelde longen zou hebben. mijn vader zei, er geen geld voor te hebben. leugen dus. Ziekenfonds vergoede dat in die tijd ook al. Dus............)

De openbenen verminderde in 2012 nadat ik mijn beroep als potplant kweker beëindigde en een partime baan nam bij Sandd. Heb al 5 jaren geen openbenen meer gehad.
    Dat komt omdat ik nu  gemiddeld 15 uur per week post bezorg dus veel loopt, fiets en met post loop te slepen. Lekker buiten in weer en wind. Maar draag nogsteeds steunkousen die mijn bloed door mijn benen stouwd. Dat is heel belangrijk.

Och, ik ga niet die hele lijst hier schijven omdat het anders een boekwerk word.
    Maar kan je zeggen dat ik geen kinderen wilde. Die zouden zeker weten ook al die ziektes krijgen, en dat gun ik niemand.
    Maar in 2000 ondekte men in het VUmc dat Max vanaf zijn 20ste jaar nietmeer vruchtbaar was. En daarna kwamen de diverse ziekenhuizen met de koppeling dat ik het Sindroom van Klinefelder had.
    Zal een link in Links plaatsen zodat anderen kunnen zien wat ik allemaal ben kwijtgeraakt en dat familie mij verstote omdat ik mogelijk een gevaar voor hun kon zijn.
    Ja, en dat gebeurde echt. Alleen was dat laatste echt pure onzin van familie.
    Groet maxvanwees.

• zondag 22 oktober 2017 @ 18:38
    reactie op (#20) Max_v_Wees

kende dit syndroom geheel niet, dank voor je uitleg. wat een rotziekte zeg , dat alles wat je hebt daar vanuit komt.