24 keer bekeken

2 oktober begonnen met mijn verhaal

• woensdag 04 oktober 2017 @ 16:55
    reactie op (#2) Max_v_Wees

Ik ga gauw lezen.........frown

• woensdag 04 oktober 2017 @ 11:32
    reactie op (#1) Max_v_Wees

Voor wie de weg niet weet in blog................
    Klik op club home op blog en ga kijken in de bovenste mappen.
    Daar staan foto's met een verhaal in.
    Het is geheel gratis te bekijken en je kan het verhaal onder de foto goed lezen.
    Dat je de bestanden aanklikt telt voor de standaard cluppers niet mee met het fotoalbum. Dus het blog is echt 100% gratis te bezoeken.
    Dat geld op alle clubs daar foto's of films staan.
    En hier onder een foto die daar ook komt te staan, namelijk ons natuurlijke ecologische bos in Borculo. Groeten van Max.

16-plaatje van ons bos 2007

• maandag 02 oktober 2017 @ 20:17

Vanmorgen was ik vroeg wakker en wist dat ik mijn belofde wilde nakomen aan de leden van deze club. Dat om 9:00 uur was ik op zoek naar foto's daarin ik dingen over onze tijd in Gelderland - Borculo - daar mijn echtgenote  en haar kinderen al jaren een 18 meter lange woonwagen bewoonde in de vakanties.
    Max streek daar neer in februari 2000 omdat hij het nieuwe vriendje was van de vrouw des huizes.

De eerste partij zijn kwa foto's op orde gebracht vandaag.
    'Niet makkelijk' moet ik zeggen.
    Het water stond regelmatig achter mijn bril glazen.
    Werd er deprisief van en lag om 13:00 uur weer op bed tot 16:50 uur.
    Maar goed dat ik vakantie heb en dus even meer tijd om het verleden op te borrelen.

De serie 2000 - 2009  komt in blog te staan omdat daar per foto het verhaal verteld kan worden.  In de vervolg serie's komen de minder plezierige dingen aan bod.
    Eerst plaats ik de foto's met de "naam, volgorde nummer en jaar".
    De 'foto naam' is gelijk aan het verhaal dat er bij hoort.
    En het begint voor mij in januari 2000 in ons liefdes nestje als een sprookje.
    (haar kinderen waren uit logeren zodat mama en Max lange nachten in het donkere besneeuwde bos konden doorbrengen.)