60 keer bekeken

Voorstellen

• zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:14
    reactie op (#7) Angela1958

Persoonlijk is het niet in alle gevallen zo dat iedereen die de olie gebruikt, er baat bij heeft.
    Ieder mens is anders.
    Maar wie niet waagd die niet wint.
    Ik geef wel raad en richting, maar zal niet meer zeggen dat met dat-of-dat moet gebruiken.
    Maar mijn vermoeidheid is weg toen ik THC olie ging gebruiken.
    (maart 2016) Ik kreeg weer energie en nam de raad aan van de voorzitter van  Stichting Medicinalecannabis te Haarlem om bij vermoeidheid even te gaan slapen.
    Dat geeft nieuwe energie aan het lichaam en slaat dingen op in het geheugen.
    En je ziet, ik heb de massel dat het werkt.
    Groetjes Max

• zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:22
    reactie op (#6) soapfannicole

Ga ook CBD en THC olie gebruiken, dan gaat het bijna vanzelf.

Je zal zien dat je dan ook van je moeheid afkomt...........maar wel stoppen met de gewone medicatie...........

Het helpt echt, lees en kijk maar bij de ervaringsverhalen en video's op www.stichtingmediwiet.nl/info/

En kijk maar naar Max.........frown

• donderdag 24 augustus 2017 @ 21:21
    reactie op (#5) Max_v_Wees

Dan ben je echt wel een vechter. Goed hoor.

Ik heb dat helemaal niet. Afgelopen dinsdagmiddag zijn we naar de camping van onze buren geweest dat heeft mij wel goed gedaan. samen op de scooter en hele middag buiten. Toen ik thuis kwam was ik wel erg moe.

Heb ook een chronische vermoeidheid ongeveer 1,5 jaar dus dan is het ook allemaal dubbel. 

Gisteren had ik een moeilijke dag. Ook veel in huis geweest erg moe. Gelukig hebben we een hond dus ik moet wel naar buiten.

tessaKHB.jpg

• donderdag 24 augustus 2017 @ 02:11
    reactie op (#4) soapfannicole

Quote: soapfannicole

maandag 21 augustus 2017 @ 13:30

Ik las dat je lymfklierkanker hebt. Wat erg. Hoe gaat het nu met je? 

Och........... ik ben er nog steeds............
    Maart 2016 deed ik mijn laatste chemotherapie en de internist vertelde dat ik de regie van mijn eigen lichaam had. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en hij moest meteen dat hele cirkus stoppen van mij om niet nog een stamcel transplantatie te laten uitvoeren bij mij.
    Ik ben met alles gestopt wat een bende ruzie teweeg bracht met kinderen van mijn vrouw en zo. Zij vonden dat ik door moest vechten...............
    Wat ze niet wisten was, dat ik op de Medicinale wiet olie overstapte terwijl ik nog kanker had.
    3 Maanden later constateerde mijn internist dat ik helemaal schoon was.
    Daar was hij zelf van geschrokken, zei hij.
    Ik gebruik 3 x daags 5 druppeltjes THC olie die de hersenen beter laat werken en het geheugen voor 95% weer aan mij terug gaf. Heden nogsteeds schoon.
    Moet ik wel bij melden dat ik m'n leven heb aangepast kwa voeding, slapen en veel minder medicijnen gebruikt. Met mij gaat het helemaal goed en slaap smiddags echt wel van 1300 uur tot soms 1600 uur. Daar word ik sterk en aktiever van.
    Dus zo blijf ik door gaan.
    Maar nu moet ik echt naar bed. Morgen weer veel klusjes doen als het niet regend.
    Prettige nacht en blijf vooral je middag dutje doen Nicole.
    maX

• maandag 21 augustus 2017 @ 13:30
    reactie op (#3) soapfannicole

Ik las dat je lymfklierkanker hebt. Wat erg. Hoe gaat het nu met je? 

tessaKHB.jpg

• maandag 21 augustus 2017 @ 13:21
    reactie op (#2) Max_v_Wees

Dankjewel, ja ben heel blij dat er een club over is en dat ik mij hier heb aangemeld.

Gelukkig heb ik steun aan familie en vrienden,. En mijn vriend die mij heel erg steunt.

Ja, in het ziekenhuis zie en hoor je veel verhalen. Ook mannen met prostaatkanker, blaaskanker. Erg allemaal hoor.

Ik deed in januari voor het eerst een borstonderzoek omdat ik volgende maand 50 wordt was ik gelukkig dit jaar aan de beurt. Daar was ik heel blij mee want ik voelde niets en had geen pijn. We zijn toen ook heel erg geschrokken dat je een brief krijgt dat er een afwijking is gevonden. Heel veel onderzoeken gehad in 4 weken. In maart ben ik geopereerd aan gelukkig een borstbesparende operatie want de tumor was 1,4 cm was er gelukkig op tijd bij. Verder is er ook een lymfklier weggehaald want daar was een uitzaaing gevonden.

In mei ben ik 4 weken elke dag bestraald wat heel heftig was want ik was er heel moe door. En omdat ik al 2 jaar een chronische vermoeidheid heb is het nu dubbel geworden. Ik lig ook elke middag een uur tot anderhalf uur in bed, want ben zo moe,

Wat erg voor je moeder en nog zo jong. Ja, gelukkig is het nu anders en hebben ze er alles voor. 

tessaKHB.jpg

• maandag 21 augustus 2017 @ 08:11
    reactie op (#1) soapfannicole

Quote: soapfannicole

zondag 20 augustus 2017 @ 17:54

Ik ben Nicole en 49 jaar. 1 februari van dit jaar heb ik te horen gekregen dat ik borstkanker had. Ik ben geopereerd en heb 4 weken elke dag bestraling gehad. Nu ben ik aan het herstellen van een hele moeilijke tijd.  

Oeps, dat is altijd een valkuil in een leven als je zoiets krijgt net voor je 50-ste.
    Ik hoop van harte dat je herstel goed zal verlopen en ben blij dat je op deze club je mededeling er over doet Nicole.
    Normaal weten mannen er niet veel van maar als je dan zelf voorlichting heb gehad van patiënten in het zh  tijdens de dagopname zoals ik, verdiep ik me er verder over.
    Mijn moeder die in een andere tijd leefde was niet ouder geworden dan 42 jaar (1966 overleden) maar toen hadden ze alleen pilletjes en messen in het zh.
    Gelukkig is dat ruim verbeterd door de jaren heen.

Ik ga er vanuit jou hier nog heel lang te lezen op de club.
    Dan kan het alleen maar goed met jou gaan .
    Succes Nicole.
    maX

• zondag 20 augustus 2017 @ 17:54

Ik ben Nicole en 49 jaar. 1 februari van dit jaar heb ik te horen gekregen dat ik borstkanker had. Ik ben geopereerd en heb 4 weken elke dag bestraling gehad. Nu ben ik aan het herstellen van een hele moeilijke tijd.  

tessaKHB.jpg