42 keer bekeken

Dank aan Angela1958

• vrijdag 04 augustus 2017 @ 16:03
    reactie op (#5) Angela1958

eerts maar eens zelf google nu met de goede naam, kon hem al niet vinden in me ongeduld.... en dan het voorzichtig met me vader het er over hebben eens. 

• zaterdag 29 juli 2017 @ 08:32
    reactie op (#4) adios

Niks te danken hoor, maar het heet "Pil van Drion" 

Staat zo lullig als je het verkeerd aan de dokter vraagt...............blush

Sterkte en succes toegewenst.

Het is een zwaar onderwerp, ook voor dokters...........angry

• vrijdag 28 juli 2017 @ 16:29
    reactie op (#3) Max_v_Wees

ja je moet doen wat goed voelt voor je zelf max. en als dat zonder HZO is ....  van de 1 wordt je ook afhankelijk, maar wist niet welke meer, nu dus wel.  dank je wel jij ook angela voor de pil van dior artikel in het andere topic. zal het zeker aan me vader voor leggen en even zelf snuffelen er over op internet.

• vrijdag 28 juli 2017 @ 08:02
    reactie op (#2) Angela1958

Er schoot mij iets anders tebinnen over mijn Hennep Zaad Olie.
    Volgens de leverancier van het produkt kon ik het spul ook in de middag innemen.
    Dus ik slim, om 7:00 uur en 23:00 uur THC olie gebruikt en om 15:00 uur HZO gebruikt.
    Dat deed ik volgens mijn logboek van 4 juli t/m 21 juli 2017.
    Maar mijn huigje in mijn mond voelde s'avonds steeds droog aan, al dronk ik wel veel vloeistof.
    Op een gegeven moment werd ik steeds duffer, geen kracht meer en mijn denkvermogen ging achteruit.
    Heb de HZO ter zijde geschoven en uitsluitend 3 x daags 5 druppels THC genomen.
    En nu ben ik op 28 juli aangekomen en ik begin weer kracht en verstands krachtig te worden.
    Dat bij navraag bij mijn apotheek in Den Haag bleek dat ik het middel niet samen kon innemen maar de dagelijkse dossis THC olie moest blijven gebruiken en daarnaast HZO in de ochtend te moeten nemen.

Nou, Max heeft het even gehad met dat spul.
    Mijn denkvermogen was even zo ver achteruit gegaan dat ik op het nivauw zat van maart 2016, en dat is dus niet leuk.
    Ben er dus toch afhankelijk voor geworden.
    Groeten maX en tot later. 

• donderdag 27 juli 2017 @ 22:45
    reactie op (#1) Max_v_Wees

Niks te danken!

Ikzelf wil hem ook hebben, voor het geval dat...................

• donderdag 27 juli 2017 @ 08:32

Mag ik Angela1958 heel hartelijk danken voor het plaatsen van de complete tekst over  "Pil van Drion".

Het is in Nieuws geplaatst door max zodat het altijd voor iedereen vindbaar is.

Maar tijdelijk staat het ook op club home aan de linkerkant.

Prettige dag allen.