170 keer bekeken

hond en kat 2 weken na elkaar overleden.

• zondag 30 juli 2017 @ 09:19
    reactie op (#18) Angela1958

Wat hebben wij het toch goed in Nederland hé, als ik dat over Naobie lees.
    En dan klagen we nog over de ziektekosten verzekering en de boete als je niet betaald heb () .

Maar je klimkt goed in je bericht hier op clubs.
    Je komt goed over Angela.
    Zou bijna denken dat je een heerlijke nacht heb gehad .
    (neem het tegenover gestelde van slapen in het bed = ..............)

Prettige dag en volgens mij komt er nu even geen regen meer.
    Water moet wel op zijn. Alles ligt hier in de tuin en terras.

maX

• zaterdag 29 juli 2017 @ 19:07
    reactie op (#17) Max_v_Wees

Hhahaha, lieverd , wat schrijf je toch leuk!!!! enlightened

Nee, jij hebt mijn man en mij niet samen gebracht, maar Clubs wel,
    en ik heb met mijn verhaal daarover zelfs een prijsje gewonnen een tijd geleden!wink

Maar jee, wat ben jij toch een lieverd dat je iedereen om je heen zo helpt altijd.......cool

Ik doe dat ook, maar dan met geld, ik heb een adoptievarken en ben vriend/donateur van het Beloofde Varkensland,

en sindskort ook donateur voor kinderen in Afrika, die wees zijn geworden door Aids. Ik zou er wel naar toe willen om in het echt te gaan helpen, maar het is onrustig daar, door verkiezingen.....surprise Heel veel buitenlanders zijn al vertrokken, maar Gerrie Hijmans gaat daar echt niet weg, want hij is verloofd met een van de lokale vrouwen en ze gaan trouwen......frown

Dit schrijft hij op FB:

De komende maand de 8e zijn er precidents verkiezingen. We weten nog niet hoe het zal verlopen. De zittende precident wil niet opstappen, als hij de verkiezingen gaat winnen kan het uit de hand gaan lopen. 70% van de bevolking wil dat hij vertrekt. Hij heeft de vorige keer niet gewonnen maar werd toch gekozen door het parlament. In Nairobi verlaten nu hele bevolkings groepen de stad. Iedereen wacht in spanning af. Ook in mombasa zijn nu al dagelijks rellen. Wij zitten in ukunda niet zo ver van mombasa. De bijna alle blanken zijn vertrokken nu uit kenia. Ook hier in ukunda word de sfeer ook minder iedereen maakt zich zorgen. Veel voedsel produkten zijn nu heel duur of bijna niet meer te verkrijgen. Iedereen word aangeraden om voedsel en eten in te slaan voor een maand. Maar dat is natuurlijk onmogelijk. Rond de verkiezingen zal de stroom in heel kenia uitgezet worden. Ook internet en telefoon verkeer zal niet of nauwelijks mogelijk zijn. Wij wachten het af hier en proberen ons werk gewoon door te laten gaan. Ik plaats dit bericht om u te laten weten dat wij hierdoor soms niet bereikbaar kunnen zijn. Dus niet in paniek raken als het voorkomt dat we niet bereikbaar zijn. Verder lieve mensen we houden van jullie wat er ook gebeurt.

Inderdaad Max, je moet ook op jezelf passen, maar gelukkig doet poes Aimee dat ook........blush

Dikke pakkerd van mij.............enlightened

• zaterdag 29 juli 2017 @ 09:13
    reactie op (#16) Angela1958

Ik denk niet dat ik jullie bij elkaar heb gebracht, dat denk ik wel van mijn Duitse vriendin en haar vriend, die hier aan het begin van de straat wonen. Maar het grootste deel moest mijn Silvia zelf doen en haar vriend wilde helemaal niet bij haar weg. Het probleem zat in het verleden van Silvia. Door duidelijk en persoonlijk overleg en advies zijn ze er twee weken geleden er toch uitgekomen. De inhoud van dat alles hou ik voor ons zelf.
    Dat hoort gewoon zo als platonische vriend en uithuil plek van vrienden.
    Een andere lieve vriend van het stel heeft veel aangewakkerd waardoor Silvia een verkeerde afslag dreigde te nemen in haar relatie met Willi. Ja allen zijn personen van Duitse komaf. Alleen ik ben van Duits bloed, volgens ons volkslied.
    Maar nu de liefde weer terug is in het huis verderop moeten er wat andere meubelen komen.
    Doordat ik veel contacten heb kan ik wel eens aan de mooiste dingen komen die anderen door een scheiding weg doen.
    En zo help ik erg graag andere mensen.
    En allemaal zonder het gebruik van de knip.

Zo is er een Syrisch gezin hier naast neergestreken een maand terug.
    Handen en voeten werk natuurlijk maar doordat de overheid ook mee werkt leert het hele gezin nu Nederlands praten.
    Ja het begint met praten en opdenduur zullen ze de taal en uitspraken begrijpen en gaan ze het spreken.
    Maar help hun al vanaf dag 1 dat de vader van het gezin hier kwam wonen.
    Ze komen uit oorlogs gebied en dat is pittig om daar mezelf op in te leven.
    Maar, zoals mijn oud werkgever altijd zei: "Met geduld neuk je zelfs je schoonmoeder nog" komt ook dit wel goed.
    We hebben altijd aanloop van spullen en soms met wat geduld leer ik hen dingen die ze niet in hun land hadden.
    Je ziet, altijd bezig voor anderen maar hou ook mezelf in de gaten.
    Moet wel, anders krijg ik een boze Poes Aimee tussen mijn toetsenbord en mijn lijf in.
    En dat moet ik niet hebben natuurlijk.
    Groetjes maX

• zaterdag 29 juli 2017 @ 08:36
    reactie op (#15) adios

Mijn man heeft de verwijsbrief gekregen en zich aangemeld bij een erkende EMDR Psychologe.

Hij heeft al een vragenlijst thuis gekregen die we samen in gaan vullen vcandaag!

Hopelijk kan hij over een maand terecht, ze houdt volgens haar website een maximum wachttijd aan van 4 weken, dus........

Wordt vervolgt..........wink

Ps: Laat Max maar denken dat hij ons weer bij elkaar gebracht heeft, hahahahahahaenlightened

Pss: We zijn alweer een week verder maar nog geen mail van Max.....laugh

Gewijzigd op 2017-07-29 08:37:22
  • vrijdag 28 juli 2017 @ 16:23
    reactie op (#14) Angela1958

super Max in de bocht hahaha.... als het maar goed komt toch?!

• vrijdag 21 juli 2017 @ 09:41
    reactie op (#13) Max_v_Wees

angelenlighteneddevil

• vrijdag 21 juli 2017 @ 07:39
    reactie op (#11) Angela1958

Kijk, zo kan het dus ook!
    Als ik even niet op de club kom zijn de hondjes weer veilig en de geliefden  weer samen.

Zo zie je maar dat ik ongezien een huwelijk kan redden op kilometers afstand.

Mooi is dit leven toch hé!

maX

• vrijdag 21 juli 2017 @ 07:32
    reactie op (#9) Angela1958

Nee, dat klopt...............
    Ik had veel beloofd aan anderen om nog dingen te doen en vergat jou maar dacht wel aan je.

Dus ik stond net op en las hier een stukje van adios.

Ik nieuws schierig natuurlijk, en zag ook jou bericht angela.

Het is zo weekend dan doe ik het als nog.
     van maX

• donderdag 20 juli 2017 @ 15:45
    reactie op (#10) adios

Ja, klopt, wij gaan niet uit elkaar, mijn man gaat EMDR doen, maar erst een verwijsbrief halen bij de HA komende week...........

Ik ben zo blij dat we ze kunnen houden en dat ik hier niet weg hoef en niet bij mijn man.........duimen aub dat het gaat lukken deze keer.

We hebben verder geen opties.........surprise

• woensdag 19 juli 2017 @ 15:44
    reactie op (#9) Angela1958

o wat fijn dat ze niet weg hoeven. in je andere club diabetes had ik gelezen over je problemen.  begrijp ik het goed dat jij en je man nu samen een oplossing hebben bedacht voor je mooie herders?  wat een droppies zeg.