231 keer bekeken

Nieuwe linken voor CBD gebruikers

• donderdag 06 juli 2017 @ 23:02
    reactie op (#10) Max_v_Wees

Max, het geeft helemaal niks, ik heb er begrip voor hoor!

Ik betaal 110 euro voor 2 flesjes THC, incl. de verzendkosten, dus is het niet zo'n groot verschil!frown

• maandag 03 juli 2017 @ 13:54
    reactie op (#9) Max_v_Wees

k Heb het gevonden................ Angela.
    HZO staat voor Hennep Zaad Olie.
    Ik heb zondag veel gelezen over al die produkten en prijzen en uitspattingen van namen.
    Max liep achter, en daarom had ik een dagje uitgetrokken om alles bij te werken.

We zitten geloof ik nu op een lijn.
    Heb natuurlijk weer THC besteld in Den Haag en bij Mediwiet shop een tank van 250 ml hennep zaad olie die is aangelijnd met extra CBD olie. De HZO met CBD koste slechts 35 euro exclusief 4,50 verzendkosten voor DHL.
    Dat valt reuze mee dus.
    (2 flesjes van THC van 10 ml en aangetekend verzending kost al 108 euro, waarvan 8 euro verzend kosten)
    Dus kwa gewicht snap ik niet dat PostNL zo duur moet zijn..............

Sorry voor Angela, dat ik eerder in een stukje van haar niet snapte waar ze het over had.
    Maar soms ben ik te moe om te kunnen denken.
    Dan neem ik 5 druppels HZO + CBD olie 5% en ga ik lekker een paar uur slapen.
    Dan ben ik later die dag weer zo fris als een hoentje.
    Groeten maxvanwees

• vrijdag 09 juni 2017 @ 07:27
    reactie op (#8) Angela1958

? HZO.............. Honden Ziektes Onderdrukker......?

Hennepzaad olie komt ook van de wiet plant, evenals CBD & HCT.
    Hennepzaad zijn de zaadjes van de wietplanten.
    Je kan ze verkopen voor veel geld (per stuk) of bij overschot kan je er een olie van maken.
    Dat doet de industrie en daar zit inderdaad heel veel goede oliëen in voor mens en dier.

Op Facebook is er in 2016 een wilde discusie over geweest omdat verkoop punten werden beticht van "nep produkten".
    Het is in werkelijkheid geen nep produkt alleen het onderdrukt niet een vorm van kanker maar verhoogt wel de gezondheid.
    Mijn Poes Aimee werd beter omdat ik haar CBD 4% + THC 1% gaf.
    Maar ik wil er geen discusie van gaan maken hier.
    Alle produkten hebben een positieve kant. Net als Max_v_Wees of maxvanwees.
    maX.

• donderdag 08 juni 2017 @ 13:32
    reactie op (#7) Max_v_Wees

Als dat van het Kruidvat van hennepzaad is, moet het dan geen HZO heten, zoals bij Mediwiet?

Ik gebruik dat voor de honden in hun eten, ivm de goede omega 3 olie,  en 't helpt ook bij wondjes.

Zelf gebruik ik nu CBD olie van Mediwiet, en THC olie van ongeveer 18 %. Maar dat laatste is niet via de apotheek....frown

• woensdag 07 juni 2017 @ 22:47
    reactie op (#6) adios

Nou, niet bestellen maar gewoon kopen.
    Er zit wel een beetje verschil in. De THC is lager dan bij andere verkoop punten.
    Ik zit bijvoorbeeld op 20% THC en dat valt onder de opium wet.
    Dus alleen op recept verkrijgbaar.
    En de CBD is die ik gebruikt is gemaakt van de wiet plant en niet van hennep zaad zoals dat spul van Het Kruitvat het mag verkopen. Of het kanker kan genezen heb ik mijn twijfel over.
    Het kan wel alle noodzakelijke olieën en vetten voor een mens geven om gezond te leven.
    (dat zit dus in o.a. 'het Kruidvat' CBD olie)
    Lees het op het flesje maar. 
    maX

• woensdag 07 juni 2017 @ 16:57
    reactie op (#5) Max_v_Wees

hoorde of las ook van iemand dat je het gewoon bij het Kruidvat kon bestellen  wist dit niet, .

• vrijdag 02 juni 2017 @ 06:56
    reactie op (#4) Angela1958

Heel goed speurwerk Angela1958, en ik ben er heel blij mee.

Stukje van hun site...........................

Persoonlijk advies over cbd

Ondanks het feit dat wij geen medisch advies mogen geven, helpen wij u natuurlijk wel graag bij de keuze voor de juiste olie. Als u zich afvraagt of het in uw specifieke situatie nodig is om sterke cbd olie te gaan gebruiken, kunt u ons altijd bellen of een bericht sturen. Aan de hand van onze ervaringen met cbd olie 10% kunnen wij u ongetwijfeld verder helpen. 

Dit kan veel verandering geven voor vele.
    En betrouwbaar volgens het cetificaat.
    maX

• vrijdag 02 juni 2017 @ 00:04
    reactie op (#3) Max_v_Wees

Ik heb weer een nieuwe link gevonden van een eerlijke onlineshop, waar je ook telefonisch advies kan krijgen over CBD olie enz.

Biovoorjou.nl

• zondag 28 mei 2017 @ 08:16
    reactie op (#2) Angela1958

We hopen vandaag nog een andere link te plaatsen voor al die mensen die zoekende zijn naar het gebruik van welk product dan ook (plantaardig) en in welke combinatie, hoeveelheid en dergelijke.

Dat bedrijf begeleid mensen die (net als Max in het begin) door de bomen het bos niet kunnen zien.
    Maar het moet even worden opgezocht door mijn echtelijke partner.

Kom hier later op terug en stuur de leden een clubpostje als ik de link weet.
    Wat ik nog wel kan zeggen is: "je kan er 1 op 1 begeleid worden".

Dit alles kwam naar voren toen ik het zaterdag avond het over Angela1958 haar verschrikkelijke probleem had.
    Wat dat probleem is kan ik niet wereld wijd vertellen.
    Dan moet je bij haar zelf zijn.

Groet maxvanwees

De beloofde link naar die site is niet doorgegeven naar mij.
    Erg lastig vind ik dat.
    Zo heb ik er zelf niks aan maar vooral anderen niet, die het harder nodig konden hebben dan ik zelf.
    Mijn excuus voor dit ongemak.
    Max 2 juli 2017

Gewijzigd op 2017-07-02 10:20:39
  • dinsdag 23 mei 2017 @ 15:43
    reactie op (#1) Max_v_Wees

In de onlineshop van Zamnesia verkopen ze de hennepzaadolie van Mediwiet nu met korting, zie;

https://www.zamnesia.nl/hennepolie/2986-fles.html

Van  E 35.= voor E 24.50 .................toch een mooie korting voor hetzelfde product!!  cool

Ook is jouw info niet helemaal correct Max, want hennepzaadolie is heel iets anders als CBD olie.

Ze geven zelf aan dat de hennepzaadolie minder CBD bevat, dus logisch dat het goedkoper is. frown

Original cbd olie, bied dus de echte CBD olie aan, ook wel duurder als bij Mediwiet, maar je moet geen hennepzaadolie gaan vergelijken met de CBD olie. Die kost trouwens bij Mediwiet E 19.95 voor 10 ml.

Ikzelf bestel niks meer bij Mediwiet, want eerst gaan ze mij vertellen dat ik een combi nodig heb van CBD en THC olie, en adviseren ze een andere stichting om de THC olie te bestellen, want zij verkopen dat niet.............Koop je bij hun de CBD olie, en dan blijkt dat die ander stichting alleen combi's verkoopt in EEN flesje, dus niet apart. ....surprise Dus heb ik helemaal niks aan de flesjes CBD olie die ik had besteld, heb ze dan ook mooi geannuleerd..........Dit vind ik misleidend advies geven..........cheeky

Gewijzigd op 2017-05-23 15:53:12