55 keer bekeken

Geweldig Max

• maandag 24 april 2017 @ 16:26
    reactie op (#2) Max_v_Wees

Je hebt mij alle sores en beperkingen van jou lichaam al eens eerder verteld Max. Dat speeld jou leven lang al en je vecht je er steeds weer doorheen. Daar heb ik, net als Hans, veel respect voor. Je hebt gelukkig een sterke geest vriend Max.!!!!!!  Zelfs die vis etende duiven op die hoge poten houden van je. angel Grijze monsters zijn het..... cheeky  Groetjes Jan :>).

Gewijzigd op 2017-04-24 16:44:39
  • zondag 23 april 2017 @ 22:06
    reactie op (#1) Fantasie

Eigelijk is dat heel makkelijk Hans,
    ik ben vanaf mijn 20ste jaar niet echt aktief met sex bezig geweest.
    Ik werkte veel en was daar aktief mee bezig.
    Dat werken werd minder toen ik op 43 jarige leeftijd voor het eerst een blijvende vriendin kreeg.
    En na 3 jaar samen te hebben gewoond bekende ik haar geen Bi, Homo of lesbies te zijn etc.
    Toen was ik meteen verlost van al die ellende om sex met een vrouw te moeten ondergaan.
    Nooit van gehouden overigens.
    En nu wonen we al 17 jaar samen en zijn we getrouwd sinds 9 jaren.

En inplaats van veel en lang werken heb ik van cluppers geleerd waar oudere mensen graag naar kijken in ero clubs. Dus ik hou er niet van maar laat andere mensen van mijn kennis genieten.
    En die verlegging van werk naar thuis dollen met foto en film geeft voldoening als andere het lekker en leuk vinden.
    Zo is mijn missie op clubs teminste geslaagd.
    Maar het grote geheim hier over gun ik niemand.
    Ik ben sinds mijn 20 ste jaar niet vruchtbaar en mogelijk ook nooit geweest.
    Dat is mijn geheim.
    Nu snap je mogelijk ook meteen het verloop van mijn leven wat ik hier boven beschreef.
    Groeten van maX

• zondag 23 april 2017 @ 12:23

Waar haal je de energie vandaan Max steeds weer aktief met sex bezig.

Groetjes Hans 

sencuur

Je voelt ze gewoon likken heerlijk ! 

Gewijzigd op 2017-04-23 21:54:17
    Fijn om weer terug te zijn en kom eens bij mij langs
    om te kijken kletsen en te PSP en ????
    http://mooienopwindend.eroclubs.nl/ handtekeningafbeelding