64 keer bekeken

Goed nieuws van Max

• donderdag 19 januari 2017 @ 17:03
    reactie op (#3) Max_v_Wees

Hoi Max

Ga er zeker van genieten van de foto,s

en al het andere.

groet Nelko2

• dinsdag 17 januari 2017 @ 23:59
    reactie op (#2) nelko2

Dat laatste vind ik nog het leukst Nelko2............
    Mijn vrouw heeft er een pest hekel aan dat ik altijd zo veel en lang achter de pc bezig ben.
    Stil, in zichzelf gekeerd in zijn werkkamer, samen met zijn kamaraadje Poes Aimee zitten ze aan de pc.
    En als ik thee voor haar ga inschenken (anders droogt ze uit) en begin over clubs gaat het thee in haar kopje vanzelf koken.
    Ze vind het maar niks. En dat terwijl ze mij in 1999 op clubs heeft leren kennen.
    Sommige vrouwen kan ik niet begrijpen.
    Maar misschien begrijpen zij mij ook wel niet.

Stilte in de werkkamer kan ook komen omdat ik dingen wil lezen over die enge ziektes die er zijn.
    Iets uithollen om er achter te komen of het niet een andere oorzaak kan hebben dan doktoren hadden bedacht.
    Maar ach, ik heb een breede kromme rug.
    Zolang ze over me praten is het voor mij een teken dat ik nog volop in het leven sta.
    En dat vind ik nog steeds het aller belangrijkste Nelko2, daar heb je helemaal gelijk in.
    En clubs?
    Dank zij clubs kan ik de wereld in fotografie vorm bekijken en mooie dingen maken voor anderen.
    Ik ben blij dat veel leden van clubs mij via clubpost en facebook als e-mail hebben aangespoort om vooral in 2016 weer terug te keren naar clubs, anders zat ik nu dagelijks achter de garaniums naar buiten te kijken en sprak niemand meer over mij.
    Bedankt voor jou bericht Nelko2 en geniet van de foto's en alles wat je kan en mag zien.
    Groeten van maX.

• dinsdag 17 januari 2017 @ 19:25
    reactie op (#1) Max_v_Wees

Hallo Max

Dat is goed nieuws voor jou,heb steeds gezegd

dat je een bikkel bent en nu blijkt wel weer

ze krijgen je er niet onder taaie rakker.

geniet ervan samen met je vrouw

en wij genieten weer van jou

groetjes Nelko2

• vrijdag 13 januari 2017 @ 11:54

Donderdag 12 januari 2017 mocht ik weer naar het ziekenhuis voor de kwartaal controle.
    "Als u niets voel en weet dat er niets verkeert zit, meneer van Wees, dan is dat gewoon zo."
    Zei mijn internist van Groeningen me gisteren.
    Ik ben weer voor 3 maanden helemaal goedgekeurt.
    Geen kanker cellen of anderzijds ongemak.

Het enige wat ik erg lastig vind is dat de internist niet geloofd in medicinale canabis olie die oude kankercellen laat afvloeien uit het lichaam. Hij zweert bij chemiese bestrijding ervan. Maar dat komt mogelijk door zijn opleiding van 35 jaar geleden. De apotheek van het ziekenhuis weet er gelukkig meer positieve dingen over te vertellen dan de doktoren zelf.
    Er moet nog heel veel gebeuren voordat Nederland geloofd in de wijsheid die 1000 jaar geleden al bekend was en die kwam uit het oosten van de wereld.
    Er word steeds meer Wiet olie gebruikt om ziektes te laten verdwijnen.
    Nu nog een middel zoeken om de 'ongeloofwaardige mensen te laten verdwijnen'.
    Dan zijn we nietmeer afhankelijk van kerncentralen die een vloeistof maken die kanker tijdelijk laat verdwijnen in de mens. En dat anderen daar miljoenen euro's aan verdienen.
    Maar dat ga ik nietmeer mee maken, denk ik.
    Groeten van maxvanwees.