56 keer bekeken

Slecht nieuws uit 2016

• donderdag 05 januari 2017 @ 19:17
    reactie op (#1) Max_v_Wees

te zot voor woorden weer,  helpt iets weer maar niet wetenschappelijk te bewijzen aldus iemand, dan wordt de vergoeding dus gelijk geschrapt.   dat het wel vele mensen helpt maakt zoals gewoonliojk weer niets uit want het draait weer eens om geld.  belachelijk!!

• woensdag 04 januari 2017 @ 07:39

Het slechtste nieuws dat ik in December 2016 onder ogen kreeg,
    was dat De overheid aan de verzekerings maatschappijen voor gezondheidzorg meedeelde,
    dat ze de Medicinale Wietolie (Canabis Olie) niet mogen vergoeden van de patiënten .
    Dat is een grote strop voor al die 10.000 den mensen die er baad bij hebben waaronder Max ook valt.

De chemische industrie, die ziekenhuizen ongelovelijk veel geld uit de zak weet te kloppen voor alle vormen van chemotherapie en dergelijke bij alle kanker patiënten in alle leeftijds klasse, slurpt het geld bij de zorgverzekeraars weg daarmee ze de in hokjes geplaatste patiënten meestal tijdelijk kunnen genezen.
    Maar ieder mens is anders en past niet met groepjes in hokjes.
    Dat weten de makers en apoteken van Canabis olie, THC en CBD maar al te goed.
    Dat heeft ook mij een beter en rustiger leven gegeven.
    De prijs voor de Canabis olie is duizenden tot 10-duizenden en soms wel 100-duizenden euro's goedkoper en beter dan wat de chemische industrie in ons lijf laat druppelen.

Mogelijk maakt de overheid opnieuw een crusinale fout.
    In het derde kwartaal van 2016 waarschuwde veel hoog geleerde doktoren voor de chemische toevoeging van plastic bolletjes die in lichamelijke verzorgings middelen werden toegevoegt en waarbij veel pas geboren  kinderen een lever afwijking hadden of vroegtijdig overleden.
    Ook oudere mensen tussen de 40 en 90 jaar kregen problemen met hun lever door die toevoeging, terwijl onze overheid zelf de chemische industrie subsidie gaf om dit produkt te blijven produceren.
    En nu geven ze weer de chemische industrie zoveel vrij spel dat vele van ons niet de verhoogde pensioen leeftijd zullen halen, maar ruim voor hun pensioen zullen overlijden.

Ik blijf het volgen, ondanks dat ik weet er zelf niets aan te kunnen veranderen.
    Maar dat dit in de media is gekomen vind ik een begin.
    Heel veel mensen kunnen de dure zorg en medicijn kosten niet betalen.
    En in plaats van veel medicijnen te gebruiken in alle vormen en kleuren, kan 70% van onze bevolking meer baat hebben bij Medicinale wietolie (canabis olie) die zelfs Epilepsie aanvallen of pijnen of kanker afbreken / genezen, samen met een uitleg om de persoonlijke levensstijl te verbeteren of veranderen.

In 2017 kom ik hier zeker op terug.
    Er zijn veel meer dingen die ons vertellen dat we anders moeten leven, dat er bij iedereen standaard een kankercel in het lichaam aanwezig is die gaat groeien of uitzaaien op het moment dat er verkeerde stoffen ons lichaam binnen geraken. Voordat doktoren dat ondekken zijn we vaak al jaren verder en is hulp er tegen vaak te laat of tijdelijk te stoppen.
    Plantaardige stoffen zijn goed voor mensen maar vlees produkten heeft een mens eigenlijk niet nodig. Die stoffen kunnen we ook uit Tuinbonen, Bruine bonen, sojabonen, groene groente, noten, granen en vesels halen.
    Als we dat allemaal door zouden hebben kon de bio-industrie ook het veld ruimen.
    maX 2017