95 keer bekeken

URL en standplaats club verandert

• dinsdag 20 december 2016 @ 22:57
    reactie op (#6) adios

Als ze dat echt willen zou ik dat groots doen. 
    Ze voelen het zelf aankomen.
    Altans, dat is mij eens verteld.
    Ik wens jullie toch alvast een prettige kerst 'feest' toe en neem vooral veel foto's of filmpjes  op.
    Altijd een leuke herinnering voor later van een 'feest' uit 2016.

• dinsdag 20 december 2016 @ 19:34
    reactie op (#5) Max_v_Wees

dank je wel max en overigens niet verkeerd ik ben een vrouw,  maar dat maakt niet uit.  ja me vader is gister net thuis gekomen van een 3 daagse opname nav een kijkoperatie waarbij een bioptsie is genoemen.  voor nu voelt hij zich redelijk, en me ouders wilde graag kerst vieren dus doen we dat maar.

• donderdag 15 december 2016 @ 23:54
    reactie op (#4) adios

Ja, adios dat zijn altijd van die rot dingen, en vooral als je net in een periode komt dat er feestdagen aankomen en iedereen het over de kerst en nieuwjaars dagen heb.
    Dan krijg je het dubbel voor je kiezen.
    De familie komt dan wel bij een maar niet voor het kerst feest.
    Oh man, wat een ramp als je met asbest longen aan je eind moet komen.
    Dan hoest je je helemaal gek en die longen zijn niet vervangbaar.

Ik wens je voor de komende tijd heel veel sterkte en moed, mevrouw.
    Max leeft met je mee. Vergeet dat niet.

Gewijzigd op 2016-12-20 22:48:32
  • donderdag 15 december 2016 @ 19:20
    reactie op (#3) Max_v_Wees

precies.  zo hebben wij 3 weken geleden te horen gekregen dat me vader asbestkanker heeft, erg verdrietig allemaal.  morgen wordt hij geopereerd om een stukje uit zijn longen weg te halen, heb dit wel op fb gezet maar over manneke bijna niet.  die is na een zware waterpokkenaanval nu vd chemo af ivm verminderde weerstand en hij moest nog 3 weken.  heeft een week in het zh gelegen ermee.  dus de een is beter en de nader gaan we verliezen,  flutzooi!

• zaterdag 10 december 2016 @ 19:34
    reactie op (#2) adios

Op fb word je dagelijks bestookt met berichtjes van mensen die mij of ik ken.
    Tuurlijk dat kan je uitzetten maar dan ben ik meteen verstoten van wat mijn echtgenote in de woonkamer uit spookt.
    Ja die zet echt alles op fb en zit de hele dag op fb.
    Als ik dat allemaal zou volgen heb ik een dag taak.
    Trouwens, wat moet ik met die informatie wat iemand uitvreet per dag en met wie..............
    Nee, ben liever hier thuis op clubs.
    Waar een enkeling zich zelf bloot geeft of het achterste van de tong laat zien.
    Ik ben een beetje anoniem op clubs maar toch 100% me zelf.
    En lees soms de berichten die op "kanker en hoe er mee om te gaan" worden geplaatst in hun besloten fb site.
    Zo weet niemand verders welke kennis ik verder deel met lotgenoten die willen overwinnen. 

• zaterdag 10 december 2016 @ 16:41
    reactie op (#1) Max_v_Wees

mis de club hier ook max, op fb ben je minder anoniem vindt ik en zijn er minder reacties  van anderen te lezen. maar voor h enw een goede beslissing den k ik.

• dinsdag 06 december 2016 @ 08:32

De maxvanwees 'vrienden club' is verplaatst naar de rubriek 'Lotgenoten'.

Hier zitten mensen zoals ik en ook wij.

Na de overstap van de club "kanker en hoe er mee te gaan" naar Facebook,
    mis ik toch die contacten, al ben ik wel lid op dat facebook.
    Die verdwenen club trok mij destijds toch uit een heel diep dal.
    En nu ik gelukkig nog steeds kanker vrij ben wil ik bij die andere lotgenoten aansluiten.

De nieuwe URL is geworden:   http://maxvanwees.clubs.nl

Ik wens iedereen een positief voelende kerstmis toe.
    Max van Wees